DOI ZECE

Bine, vrei să vorbim despre asimetrie. Ia loc pe ladă, ai grijă, ocoleşte cuiele, să nu-ţi iroseşti tocmai acum treningul. La pagina 21 poţi vedea că din colţul drept al gurii mele asimetrice poţi să pescuieşti alge care miros a scorţişoară, iar din cel stâng nu poţi pescui nimic pentru că am pus un capac acvariului.

 

Am trei oglinzi care îmi colorează părul diferit, am trei ceasuri care îmi arată zile diferite şi trei paturi care mă leagănă şi mă adorm diferit.

 

Acum îţi scriu ca să-ţi spun că vreau patru gramofoane ca să-mi cânte patru tipuri de jazz, nu-mi pasă dacă vor trebui să le inventeze, vreau patru măsuţe de cafea cu patru sortimente de fursecuri cu ciocolată, vreau patru ferestre pe care mâţa să-şi poată ascuţi mustăţile pe cale să năpârlească.

 

Înţelegi? Îmi trebuiesc cinci chiuvete ca să spăl toate mingiile vopsite cu noroi, cinci dicţionare ca să înţeleg ce e ăla un număr prim şi cinci tablouri ca să mă hotărăsc în ce ţară dorm la noapte.

 

Fir-ar să fie! Ascultă! Nu vorbi odată cu mine. Tot ce-ţi cer sunt şase ciorchini de struguri, din aceia din care mâncau Cleopatra şi Marc Antoniu la amiază, şase cuţite cu tăiş dublu, din aur alb, şase colivii în care să-mi închid cele şase suflete care nu mă lasă să scriu şase cuvinte fără să clipesc de şase ori.

 

Eşti paranoic, nu halucinez. Tu doar expediază-mi şapte blistere cu xanax, ca să încheiem şarada. O să ştiu ce vreau în dublu exemplar.

 

După o înghiţitură de vişinată o să ştiu şi ce vreau unicat.

 

~ by swing on August 22, 2008.

19 Responses to “DOI ZECE”

  1. pentru mine cinci degete, sase maini si sapte picioare ar fi suficient. poate si opt perechi de buze pentru celelalte doisprezece ore. e fain sa te pierzi in numere

  2. e şi mai fain să ştii când e timpu’ să ieşi dintre ele..

  3. si sa raman doar cu unul? cu una? cu 1? mai tarziu, dupa un numar de ani.

  4. nu neapărat cu unul/una/1…. în numărul ăsta de ani poţi să pui de-o parte pentru un harem. şi ajungi la 15, 38 sau 42. dacă ai noroc şi nimereşti 6 [şase] numere la loto, avansezi – treci la pachet dublu – 30, 76 sau 84. good luck, anyway…:D

  5. pachetul dublu s-ar ivi doar dacă ne-am întâlni în două dimineţi consecutive şi reci peste aceleaşi cearşafuri invidioase că pleci.

  6. dacă ar fi fost cearşafuri de bumbac egiptean situaţia cu invidia ar fi fost reciprocă..

  7. sa nu dezvoltam ca nu rima.

  8. booring XD

  9. [presupunând că ai vrut să prelungeşti vocala O din cuvântul BORING, i’ll just speak up my mind]

    ooh, almighty… if you are who your say you would like to be… didn’t YOU make me ‘booring’? .. just askin’

  10. nu-s nici dumnezeu nici vasilica. normal ca am vrut sa prelungesc o-ul, stiu engleza. si ziceam ca asta nu-i text de citit printre randuri..e doar un text plicsitor. n-ai talent, scrie si tu despre experiente sexuale ca am vazut ca-i la moda XD

  11. păi…călătorie sprâncenată către blogurile care descriu experienţe sexuale şi neplictisitoare….:)

  12. si cand ma gandesc ca eu, cred, ca L’am trimis.

  13. Lasă-mă pe mine să gust colțul drept al gurii, că mie-mi plac fructele de mare..

  14. knock yourself out

  15. Cum scri tu aici eu vorbesc fluent, pentru ca nu-i nevoie sa gandesti, doar scrii cuvinte aleatorii cu oleaca de legatura intre ele. Eu doar incercam sa te conving ca nu se numeste talent asta si ca esti plicsitoare, iar baietii care iti raspund la fel de plicsitor doar te pupa-n fund pt ca esti fata.

  16. da, observ că vorbeşti foaaaarte fluent:D

    aşa… în primul rând află că i-am păcălit pe tooţi băieţii ăştia de aici – adevăru’ e că pupă defapt fund de travestit… da’ asta rămâne între noi

    în al doilea rând, e părerea ta, o accept, dar să mă convingi nu prea ai şanse…

  17. Ai grija cum zici de travestit ca te vezi maine fara nici un comentator.

    Ochii nu ii vad pentru ca sunt acoperiti de abanosul in fire, buzele tale il fac sa arate rosu ca focul, figura ta e departe de mine, dupa zidul de sticla de care nu pot trece, te voi vedea vreodata sa-ti spun cat de plicsitoare esti oare ? adica ma uit la avataru tau, macar la mine tot are logica si ma jur ca n-am dat backspace sa modific ceva, era ‘fluent’) XD

    Gata te las in pace scot tracku ala de la comenturi. Pa plisitoareo, sper ca nu esti asa si in realitate :D

  18. la cât de plictisitoare sunt, învârtindu-mă în cercurile mele plictisitoare, cu prietenii mei plictisitori, citind cărţi plictisitoare, mă tem că ne vom duce traiul pe rute diferite, bineînţeles a mea mult prea plictisitoare ca să fie demnă să calci tu pe ea… deci.. uhuu! – enjoy, n-o să-mi vezi niciodată faţa plictisitoare, deşi trăim în aceeaşi ţărişoară, indubitabil, plictisitoare..

    have a nice life [şi ţine-te departe de oameni plictisitori…din ăştia ca mine:D]

  19. … in niciun caz plictisitor stilul; poate usor infatuat, dar cred ca asta-i parte din farmecul lecturii…umila mea parere…game over:)

Leave a comment