MÂINE VĂ VOR MINŢI

Au spus că azi nu mai contează ambalajul.

Au spus că azi contează ce e înăuntrul tău. Ce sâmbure auriu zace acolo, în pământ nefertil.

 

Aşa că m-am decis ca mâine să mă întorc pe dos. Voi înghiţi un bec şi acesta îmi va lumina esofagul, va purifica străzile adormite şi trotuarele răguşite.

 

Veţi vedea apoi că becul va emana nu lumină, ci lumina mea. Va proiecta pe toate zidurile caselor imagini cu muzică şi semne de întrebare. Va mai proiecta zile care au avut două nopţi cu treizeci de luni albastre şi multe căni cu ciocolată caldă. Va imprima – pe ferestrele şterse cu oţet şi foi din ziare – instalaţii de brad încurcate, trepte de ciment ce au zdrelit genunchi şi mere înjumătăţite.

Mă veţi privi ca pe un film de lung metraj. Nu veţi şti dacă sunt o comedie romantică sau una sadică pentru că nu vă voi lăsa să mă vizionaţi cu ochelari 3D.

Nu veţi şti nici dacă sunt un thriller sau un horror – o să vă leg mâinile cu chică  de porumb, o să fac un nod dublu, iar apoi o fundiţă.

 

Atunci vă veţi da seama că sunt un film autobiografic. Şi atât.

 

Aşează-te pe canapea…

O cafea?…

Vizionarea neplăcută!

~ by swing on August 11, 2008.

6 Responses to “MÂINE VĂ VOR MINŢI”

  1. :) ar merge o cafea! crezi ca-mi ajunge cat tine filmul sau voi avea nevoie de mai multe?
    Frumoasa scrierea ta, mi-o place! Imi place in mod deosebit parta cu proiectia becului ce te emana

  2. sigur ajunge cafeaua… e pusă în ceşcuţă cu reumplere automată. aprovizionare constantă…

  3. nice….
    asta cu reumplerea nu-mi place….tipic maniaca…prefer sa citesc in zat…

  4. atunci pentru tine, Madame Lenoir, scoatem de pe rafturi ibricul tradiţional, ceşcuţele de porţelan şi tava de fildeş.

    dar crede-mă pe cuvânt, nu o să afli mare lucru de la zaţ….

  5. :)…cata ospitalitate:)…

  6. for you, anytime

Leave a comment