MÂINE E AUGUST

Deşurubează-ţi irişii dacă vrei să vezi cum plouă alb negru pe orizontală… să ne lipim grilaje pe ochelari, să vedem ce simte cu adevărat o cămaşă în carouri atunci când e privită.

 

Ne vom bronza cu urmă şi vom accelera pe trei sferturi de autostradă – restul va fi acoperit de ace de siguranţă ruginite. Vom ajunge acolo unde s-au inventat târguri pentru schimburi de cărţi, unde s-au montat bibliotecare amabile, unde s-au instalate scaune politicoase. În meniu au doar ceai de pere şi paiuri invizibile.

 

Suntem acolo ca să închidem trapa. A fost întotdeauna nevoie de 3 mâini şi de data asta ne-au cerut pe noi. Ne-au recrutat din mers, iar noi ne-am resemnat din zbor.

 

Ofer două stângi. N-ai decât să te transformi într-un gentleman şi să-mi întinzi mâna dreaptă.

Nu e praf pe trapă. Au rămas doar amprentele necimentate ale celorlalţi copii care au venit să adoarmă aici.

 

Ca şi ei, am sosit cu ochi negri şi vom pleca cu ei închişi.

~ by swing on July 30, 2008.

14 Responses to “MÂINE E AUGUST”

  1. Nu’mi place cand e august.

  2. din fericire pentru tine nu are decât 31 de zile..

  3. in general, mainile, luate cate trei, august de ceai de pere.
    daca mai pui si’un picior, da, ies 3sh1 de zile. da’ mai e.

  4. mai sunt 744 de ore, 44 640 de minute si multe secunde…

  5. o bibliotecara amabila echivaleaza cu un orgasm perfect.
    cand vom avea asa ceva, we’ll be in heaven, honey

  6. şi in heaven, cum o să mai avem orgasm, cu îngerii în jurul nostru?…

  7. in tacere,cu perdeaua trasa.
    sau ii invitam si pe ei

  8. da, altruismul e calitatea care o să te ajute să ajungi acolo.

    send me postcards..

  9. Doar o singura zi din august ma deranjeaza… Si am sa incerc sa nu ma mai deranjeze… In rest , am un sentiment placut cand e august.

  10. şi noi avem.

    cum îmi spunea cineva ieri..e luna trenurilor.

  11. :)

  12. you just blew our cover. now we’ll have to kill her…

  13. good, good, i was getting a bit out of shape with this staying-at-home-with-mummy-and-not-torturing-people period :(

  14. well, i’m glad I can help.

Leave a comment