EŞTI SUNT

Sunt livrată împreună cu un manual de instrucţiuni. Un întreg roman unde vă învaţă cum să mă ţineţi departe de copii. Şi cu scris mare, bold-uit, scrie „inflamabil”. Nu am termen de garanţie. Eu hotărăsc când expir, eu decid când vreau să mă întâlnesc cu sacul din coşul de gunoi. Nu pot fi returnată, nici măcar pe baza bonului de casă. Odată ce ţi-ai făcut curaj să iroseşti jumătate din salariul minim pe economie pe mine, nu mai e cale de întors. Rămân pe veci la tine acasă, instalată comod sub aparatul de aer condiţionat.

 

Trebuie doar să-mi răsuceşti cheia odată la trei zile. Da, ca la vechile orologii. Nu-i aşa că am acum iz de vechitură, pe departe de ceea ce e real – cumpărată dintr-un supermarket ticsit cu apă plată şi sucuri cu E-uri?

 

Da, în încheierea pledoariei, mărturisesc: m-au furat, m-au privat de flirtul cu raza roşie ce piuie atunci când vede cifre înşirate indian pe eticheta gălbuie, nu m-au lăsat să mă bucur de turul de onoare – dulcea plimbare cu căruciorul – pe care au savurat-o toate colegele mele, tronând pe margarine, dulceţuri sau iaurturi, înainte să fie chiar ele savurate.

 

Eu nu am văzut decât scamele din buzunarul unui navetist cleptoman.

 

Ai grijă să nu te răneşti dacă vei face ce îţi cer în continuare: gândeşte-te, ce sunt?

~ by swing on July 20, 2008.

9 Responses to “EŞTI SUNT”

  1. :((am incercat.nu am nicio idee.ce esti?[raspunsul pe aplicatia yahoo messenger ca sa stiu numai eu.hahaha]

  2. Păpuşă gonflabilă cu cheiţă ?

  3. nu, nu e o păpuşă gonflabilă.. mai încearcă o dată.

    hint: de data asta gândeşte cu capul…

  4. Oh, come on, doar nu m-ai luat în serios? Sau chiar crezi că aberaţia asta sinestezică merită vreo scremere de neuroni? :) Eu zic să luăm câte un prozac, o gură de whisky, ca nişte nulităţi schizofrenice ce suntem…să facem un pas înapoi şi să ne dăm seama că, într-adevăr, e vorba de o păpuşă gonflabilă cu cheiţă (îmi pare rău, dar capul-voce care bloghează îmi zice acelaşi lucru).. hihihi *thumbs up*

  5. daca tu hotarasti cand expiri, cine’ti hotaraste inspiratia?

  6. mă refeream la A EXPIRA = a ieşi din termenul de garanţie…

  7. @Dobrinescu Mihai: de ce să sărim direct la etapa de scremere neuronală când aceştia sunt specie fragilă şi primitivă, văd?

    a, şi whisky cu prozac nu mai dă pe gât nici cleptomanul meu. aşa că te sfătuiesc să găseşti altă reţetă de paraşutare în universuri artificiale, dacă asta cauţi. prozacul e prea comun, e al treilea cel mai folosit antidepresiv. nu e riscant să devii încă un număr pe un grafic, să te “amesteci cu plebea”?

  8. Nu lua totul ad literam, prozac-ul e o idee…tu combini cuvinte, eu sugerez idei…frumoase.

    Ai citit Orwell, Clarice?
    Cineva ar putea raționa că e mai bine să fii amestecat cu plebea, decât să ieși în evidență…nu știi niciodată cine te bagă în seamă.
    Shhh…

  9. nu, nu iau totul ad literam, doar comentam pe marginea ideilor tale…frumoase.

    şi nu, nu am citit Clarice.

    şi nu, nu ştii niciodată cine te bagă în seamă, însă ştii cine nu o face – restul lumii. nu e mai uşor să ieşi din mediocritate afirmându-te, decât să aştepţi să cadă un observator dornic de descoperiri dintr-un copac..?

Leave a comment