CIREŞE

Ieri am început alt tablou –

Îmi pictez acum umbra

Să nu îi uit liniile

Când o să acopăr soarele cu mâna.

 

Îmi caut inspiraţia printre crăpăturile zidului

Care azi e mai rece ca niciodată.

Nu ştiu unde au fugit norii.

Trebuia să ne întâlnim sub copacul de mahon din curte.

Am aşteptat o oră şi am stat de vorbă cu soarele.

Mi-a zis că o să răsară în curând deziluziile:

Norii nu mai vin.

M-au uitat,

Aşa că acum îi simte altcineva pe buze.

M-am resemnat;

Mă îndrept  acum spre casă.

E agăţat un fulg de nea de clanţă.

Trec direct prin uşă, ca să nu fac valuri în somnul fulgului.

Aud vocile fibrelor de lemn

Şi trec totuşi nepăsătoare.

Mă zgârie pe faţă  aerul atât de rar din camera mea.

Deschid fereastra pe care îmi scriu zilnic jurnalul,

Lăsând gândurile să fugă la cer.

Văd câmpul dezgolit,

Care cerşeşte cu rugăciuni vişinii.

 

Nimic nu ajunge niciodată:

Mai vreau o zi de viaţă,

Aşa că închid ochii pentru următoarele 8 ceasuri…

~ by swing on July 17, 2008.

6 Responses to “CIREŞE”

  1. Impresionant..seamănă cu un Nichita pshihotic, autumnal, grotesc… I love it!

  2. Impresionant…pare a fi un Nichita gothic, autumnal, morbid…îmi place!

  3. am gasit si inspiratia.
    norii nu mai vin. i’a furat un nene si’i tine’ntr’un vers: “noapte buna, pe luna o place un nor”. cate unul…

  4. atunci se pare că va trebui să-mi trimit Soarele să evapore un lac – îmi confecţionez proprii nori. fără dobândă, fără TVA…

  5. sau te’mprietenesti cu indienii locali. poate au norii’n sânge.

  6. @ Dobrinescu Mihail: psihotic, autumnal, grotesc, gothic, morbid – ce de adjective… mulţumesc…?

Leave a comment